مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

بازار فروش گرانول گونی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

گرانول گونی رنگی چگونه درست می شود؟نحوه سفارش گرانول گونی رنگی

گرانول گونی رنگی آماده هایی هستند که از سنگ دانه های جامد و خشک ذرات پودر تشکیل شده اند، به اندازه کافی مقاوم هستند تا اجازه دستکاری آنها را بدهند. ذرات جامد جداگانه متفاوت هستند در شکل، اندازه و جرم. گرانول ها را می توان به صورت اشکال جوشان، با تأخیر در آزاد و با انتشار طولانی ارائه کرد. مجموعه ما اقدام به ایجاد بازار گرانول گونی رنگی با بهترین کیفیت نموده است.

بازار فروش گرانول گونی رنگی

گرانول گونی رنگی چگونه درست می شود؟

گرانول گونی رنگی چگونه درست می شود؟ موادی به صورت گرانول ارائه می شوند که به دلیل ویژگی های آنها ، باید با اندازه ذرات استاندارد استفاده شوند. در پلیمرها ، گرانول های پلیمری ، گرانول کنسانتره رنگ و مواد افزودنی برای ساخت پروفیل یا قطعات قالب گیری شده توسط تزریق یا اکستروژن ، قالب چرخشی و غیره استفاده می شود. اندازه گرانول ها به آنچه می خواهید درست کنید بستگی دارد و همچنین به روند تولید بستگی دارد.

گرانولاتورهای ریش تراش ساده با برش سیمهایی که از اکسترودر خارج شده و در دمای اتاق قرار دارند گرانولهای پلیمری تولید می کنند. این گرانولاتورهای تیغه می توانند دارای یک تیغه باشند که بالا و پایین می رود یا چندین تیغه در یک درام چرخان قرار می گیرد که امکان برش همگن را فراهم می کند. زمان و سرعتی که این درام ها می چرخند ، اندازه نهایی گرانول پلیمر را تعیین می کند ، اما قطر آن به کششی که روی سیم که قطر آن کاهش می یابد بستگی دارد.

گرانولاتور زیر آب

دانه بندی هایی که برش را در زیر آب تولید می کنند باعث می شوند که پلیمرها هنوز ذوب شده در محیط سردتر قرار بگیرند ، به طور کلی به دلیل تأثیرات انتقال گرما ، در آب آب می شوند و جامد می شوند. با استفاده از این تکنیک ، گرانول ها به طور معمول کروی شکل هستند. در حالیکه دانه های ساخته شده از تیغ به شکل استوانه ای هستند.

گرانولاتورهای زیر آب بسیار کارآمدتر هستند و گرانولهایی با حجم همگن و حجم کنترل شده بیشتر تولید می کنند. عیب این نوع گرانولاتورها هزینه اولیه سرمایه گذاری در تجهیزات است.گرانول یک وزیکول ترشحی است که توسط میکروسکوپ نوری قابل مشاهده است. گروهی از لکوسیت ها ، به نام گرانولوسیت ، حاوی گرانول هستند و نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن دارند. گرانول های برخی سلول ها ، مانند سلول های کشنده طبیعی ، دارای اجزایی هستند که می توانند منجر به تجزیه سلول های همسایه شوند. آزاد شدن گرانولها غالباً دگرانولاسیون نامیده می شود.

نحوه سفارش گرانول گونی رنگی

نحوه سفارش گرانول گونی رنگی مجموعه ما همواره در جهت اراده خدمات بهتر و ارتقا کیفیت آن ها کوشیده است. در همین راستا ما اقدام به ایجاد بازار فروش غیر حضوری برای محصول تولید خود یعنی گرانول نموده ایم. محصولات ما از نظر کیفی در درجه بالا و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه اند.  شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه تولیدی و بازرگانی ما، استعلام قیمت روز گرانول و از همه مهم تر ثبت سفارش گرانول گونی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

لاله کیانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی: لاله کیانی

راه های ارتباطی:

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ بیزینس: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: sarzaminegeranul@

email icon ایمیل: lalehkiani777@gmail.com

مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *