مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

خرید عمده گرانول زمین چمن گلف

آنچه در این مقاله می خوانید...

پودر گرانول مخصوص زمین چمنپخش عمده گرانول لاستیکی چمن مصنوعی

خرید عمده گرانول زمین چمن عمده گلف بازار پر رونقی دارد علت این امر به خاطر کیفیت و عملکرد بالای آن می باشد علاوه بر این قیمت مناسب هم باعث افزایش خرید شده است و این می تواند هر خریداری را جذب کندگرانول ماده ای سیاه رنگ می باشد که به وسیله لاستیک های که برای بازیافت به کارخانه برده شده اند تهیه می شود. از این محصول برای همگون سازی و یکدست کردن کف پوش های چمن مصنوعی و زمین های گلف استفاده می شود.

خرید عمده گرانول زمین چمن گلف

پودر گرانول مخصوص زمین چمن

پودر گرانول مخصوص زمین چمن

پودر گرانول مخصوص زمین چمن همان خرده های لاستیک می باشند. که در سایز بین 3 تا 5 میلی متر تولید می شوند و در هنگام ایجاد چمن مصنوعی در بین نخ های چمن ها استفاده می شوند. در واقع استفاده از این مواد موجب می شود حالت ارتجاعی چمن ها افزایش یابد و قدرت ضربه پذیری آن ها افزایش یابد تا در هنگام راه رفتن و دویدن بر روی چمن بازیکنان لیز نخورند و آسیب نبینند.

در هنگام خرید این محصولات توجه کنید که فاقد دوده، نخ، سیم و مواد دیگر باشند. در برخی از کشور ها از گرانول های سبز رنگ برای ایجاد تعادل در بین نخ های چمن استفاده می کنند. ولی این نمونه گرانول ها قیمت بیشتری دارند. به خاطر همین در تمام دنیا هر زمین چمن مصنوعی که ایجاد شود از گرانول های حاصل از خرده لاستیک ها که سیاه می باشند استفاده می کنند چون قیمت فوق العاده مناسبی دارند.

پخش عمده گرانول لاستیکی چمن مصنوعی

پخش عمده گرانول لاستیکی چمن مصنوعی

پخش عمده گرانول لاستیکی چمن مصنوعی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود به همین دلیل بازار داغ و پر رونقی دارد چون مشتریان در همه جای دنیا به دنبال تهیه محصول با کمترین هزینه و بهترین کیفیت می باشند. پخش گرانول چمن در بسته بندی های مختلفی انجام می شود.

در ورزش های مانند فوتبال یا گلف که با حرکات زیر لیمپوتیک باعث می شود به زانوهای ما آسیب وارد شود. به خاطر همین با استفاده از گرانول های چمن مصنوعی می توان حالت ارتجاعی چمن ها را افزایش داد و از ایجاد این آسیب ها جلوگیری کرد.

استفاده از این نوع مواد بین نخ های چمن مصنوعی موجب می شود که چمن ها خاصیت لیز خوردگی نداشته باشند و در هنگام دویدن بازیکنان به روی زمین پرتاب نشوند.

لاستیک سواری و کامیون ها بعد از فرسوده شدن به کارخانه بازیافت برده می شوند و به وسیله آن ها می توان گرانول های لاستیکی ارزشمندی تهیه کرد و به چرخه تولید این محصولات رونق فراوانی داد.

برای ایجاد کف پوش های چمن مصنوعی باید ابتدا گرانول های لاستیکی را تهیه کرد. تا بتوان به استحکام چمن ها کمک فراوانی کرد. این مواد با بهترین کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می شوند و استحکام بالای دارند.

لاله کیانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی: لاله کیانی

راه های ارتباطی:

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ بیزینس: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: sarzaminegeranul@

email icon ایمیل: lalehkiani777@gmail.com

مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *