مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

فروش بهترین گرانول شیلنگ صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

گرانول مناسب برای تولید شیلنگ صنعتیصادر کننده برتر گرانول شیلنگ صنعتی

گرانول شیلنگ صنعتی ماده تولید محصولات صنعتی بسیار انعطاف پذیر و شفاف است که طبق آخرین استانداردهای اروپا و تقویت شده با مارپیچ فولادی هستند. همچنین دارای مقاومت عالی در برابر فشار، خلا کامل و خرد شدن است. به دنبال خرید این ماده هستید؟ مجموعه ما اقدام به فروش بهترین گرانول شیلنگ صنعتی نموده است. با ما تماس بگیرید.

فروش بهترین گرانول شیلنگ صنعتی

گرانول مناسب برای تولید شیلنگ صنعتی

گرانول مناسب برای تولید شیلنگ صنعتی اگرچه لوله ها و شیلنگ های لاستیکی هنوز در گردش هستند اما از دهه 1960 قرن گذشته، ترکیب گرانول با PVC (پلی وینیل کلراید) جایگزین پلاستیک شد زیرا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

چرا گرانول؟
برای ماندگاری آن و به دلیل اینکه یک نرخ کیفیت خوب ارائه می دهد. گرانول مزایای افزایش مدت زمان سایش و دوام آن را در طیف گسترده ای از شرایط و با قیمت های فوق العاده رقابتی ارائه می دهد.

انعطاف پذیری
سادگی امکان شکستن و پیچاندن پی وی سی بدون شکستن آن یک ویژگی اساسی است که این ماده را به ویژه برای بسیاری از کاربردها مناسب می کند.

تطبیق پذیری
بسته به نرم کننده استفاده شده ، تولیدکنندگان می توانند انواع مختلفی از سپرها را برای کاربردهای خاص تولید کنند. تولیدکنندگان می توانند دقیقاً سطح انعطاف پذیری لازم برای تأمین نیازهای مکانیکی برنامه نهایی را انتخاب کنند.

روش ساخت
ساخت شیلنگ با مواد اولیه آغاز می شود ، به طور کلی از مخلوط (پودر) گرانول ، مواد افزودنی و رنگی تشکیل شده است ، که گفته می شود توسط مواد اولیه موجود در گرانول است. گرانول ها را تا دمای مناسب گرم می کنند تا PVC انعطاف پذیر شود و سپس گرانول توسط دستگاه طراحی فشار داده می شود و هسته (قسمت داخلی) شلنگ را تشکیل می دهد. در مورد شیلنگ های همزن ، هسته از بسیاری از لایه های کواکسیال تشکیل شده است که توسط اکسترودر های بسیاری از طریق ماشین های رسم پیچیده تر تشکیل شده است. بعد از اولین اکستروژن ، هسته با فرو رفتن در آب خنک می شود. تولید شیلنگ های بدون آرماتور پارچه ای با این عملیات به پایان رسیده و به بسته بندی و بسته بندی می رسد.

 در حالی که برای ساخت شیلنگ با تقویت کننده پارچه ، بسته به نوع تقویت کننده انتخاب شده ، هسته در دمای اتاق از طریق دستگاه بافندگی یا دستگاه بافندگی نساجی عبور می کند. پس از آن ، هسته ، که قبلا با پارچه پوشانده شده بود ، دوباره گرم می شود و به یک اکسترودر دوم که شلنگ را می پوشاند منتقل می شود. به دنبال آن یک مرحله خنک کننده جدید با غوطه ور شدن در آب و در نهایت بسته بندی و بسته بندی انجام می شود. در طول فرآیند ، فشار هوای کمی در داخل شلنگ ها حفظ می شود تا از خرد شدن آن جلوگیری شود.

صادر کننده برتر گرانول شیلنگ صنعتی

صادر کننده برتر گرانول شیلنگ صنعتی مجموعه ما علاوه بر فروش محصولات خود در بازار داخلی برترین صادر کننده گرانول در انواع مختلف و کاربرد های متفاوت به خصوص گرانول شیلنگ صنعتی است. محصولات ما مطابق با جدید ترین استاندارد های اروپا تولید و با قیمتی استثنایی توسط مرکز خرید غیر حضوری ما عرضه می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت گرانول، و ثبت سفارش این ماده با ما تماس حاصل نمایید.

لاله کیانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی: لاله کیانی

راه های ارتباطی:

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ بیزینس: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: sarzaminegeranul@

email icon ایمیل: lalehkiani777@gmail.com

مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *