مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

فروش گرانول زیره کفش رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ضربه پذیری گرانول زیره کفش رنگینرخ روز گرانول زیره کفش رنگی

کفش یک نوع وسیله پوششی برای بیرون است که باید بهترین آن را انتخاب کرد امروزه گرانول با ویژگی که دارد مورد پسند افراد است و از این نوع کفش های گرانولی بسیار استفاده می شود، گرانول زیره کفش رنگی علاوه بر مستحکم بودنش باعث زیبایی کفش می شود. زیره کفش برای راحت استفاده کردن از کفش بسیار تاثیر دارد.

فروش گرانول زیره کفش رنگی

ویژگی ضربه پذیری گرانول زیره کفش رنگی

ویژگی ضربه پذیری گرانول زیره کفش رنگی زیره کفش گرانول ویژگی زیادی دارد که یکی از ویژگی ها ضربه گیر است این گرانول ها با داشتن انعطاف بالا جزو بهترین هستند و به کفش حالت ژله ای حالت دست می دهد تا شخص به راحتی هم پیاده روی کند و هم در برابر لغزیدن از آن مقاومت کند. این کفش ها با داشتن لایه گرانول در زیره کفش فرد را سقوط و لرزیدن محافظت می کند مخصوصا در فصل زمستان، زمستان به دلیل بارش برف و باران امکان لیز خوردن زیاد است و این کفش با استفاده از گرانول از این کار جلوگیری می کند.

این نوع کفش ها بسیار سبک هستند و بدون هیچ سنگینی جزو بهترین هستند امروزه حتی برای انواع کار های مشاغل راحت می توان از این نوع کفش استفاده کرد. این کفش ها با داشتن گرانول رنگی مورد پسند همگان هستند و باعث طراحی جالب کفش می شود، و علاوه بر محافظت باعث خیره شدن چشم هر فرد به کفش خود شوید. حتی از این کفش برای ورزشکاران مناسب است.

ورزشکاران به کفش هایی نیاز دارند که ضربه گیر باشند و از سقوط آن ها در مسابقات و تمرینات ورزشی محافظت کند، این کفش نیز در ورزشکاران طرفداران فراوانی دارد و مورد پسند خانم ها و آقایان است، و حتی برای ورزش های بدن سازی و ورزش روی تردمیل بسیار راحت است و باعث افتادن فرد نمی شود، و حتی برای کارگران نیز استفاده ی بالایی دارد.

نرخ روز گرانول زیره کفش رنگی

نرخ روز گرانول زیره کفش رنگی گرانول در انواع کفش فروشی ها به فروش می رسد و دسترسی به آن راحت است نرخ گرانول زیره کفش با توجه به سایز؛ مدل، رنگ آن تعیین می شود و همان طور در هر فروشگاهی قیمتش متفاوت است. فروش گرانول در هر مراکز  فروش تهران، گیلان، و غیره به فروش می رسد، تا هر شخص بتواند از این زیره کفش برای خود تهیه کند.

این زیره ها طوری طراحی شده اند که در برابر سرما و گرما محافظت می کند، زیرا امروزه بسیاری از کارخانه جات در تولید این زیره هستند و با بهترین کیفیت آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و همان طور در رنگ های آبی، سبز، نارنجی و دیگر رنگ ها هستند.

لاله کیانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی: لاله کیانی

راه های ارتباطی:

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ بیزینس: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: sarzaminegeranul@

email icon ایمیل: lalehkiani777@gmail.com

مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *