مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

فروش گرانول چمن مصنوعی فوتبالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات گرانول مخصوص زمین چمنخرید عمده گرانول چمن مصنوعی درجه یک

گرانول چمن مصنوعی خرده لاستیک هایی هستند که در بین چمن های مصنوعی جای دارند، این گرانول ها از آشغال لاستیک هایی که به چرخه های زباله ورود می کنند، تهیه می شوند.

گرانول های چمن مصنوعی بسیار متفاوت است، و وابسته به تحرکاتی که می خواهد در آن زمین انجام شود وابسته است، بنابراین گرانول چمن مصنوعی برای رشته گلف با رشته فوتبال متفاوت است. فروش گرانول ها توسط وب سایت های معتبر به بهترین قیمت به فروش می رسد.

 فروش گرانول چمن مصنوعی فوتبالی

مشخصات گرانول مخصوص زمین چمن

مشخصات گرانول مخصوص زمین چمن

همان طور که گفته شد، گرانول چمن مصنوعی خرده لاستیک هایی هستند که در بین نخ های چمن مصنوعی قرار دارند. اما در هنگام خرید گرانول چمن مصنوعی باید برخی نکات را توجه داشت، تا از کیفیت خوب این محصول بهره مند شویم.

گرانول های چمن مصنوعی درجه بندی هایی دارد، و کیفیت های گوناگونی دارد، در ابتدا باید بدانیم گرانول چمن درجه یک دارای ۳ تا ۵ میلی متر اندازه دارند و کاربرد اصلی آنها بر روی چمن مصنوعی ایجاد ضربه پذیری یا حالت ارتجاعی برای مناسب بودن زیر پای بازیکنان است. در مورد بعدی باید توجه داشته باشید که گرانول های چمن مصنوعی ایرانی فاقد هر گونه نخ، سیم و دوده باشد، البته گرانول های خارجی که سبز رنگ هستند و مخصوص زمین چمن مصنوعی بوده متفاوت هستند و قیمت چندین برابر این گرانول ها دارند.

در نظر داشته باشید، در بین هر صد زمین چمن مصنوعی یک چمن مصنوعی از این گرانول ها استفاده می کند زیرا قیمت بالایی دارد و باقی زمین های چمن برای پر کردن بین نخ ها از خرده لاستیک ها در صنعت خودرو سازی استفاده می کنند که شرکت های گوناگونی در این زمینه فعالیت می کنند.

خرید عمده گرانول چمن مصنوعی درجه یک

خرید عمده گرانول چمن مصنوعی درجه یک

گرانول چمن مصنوعی همان طور که گفتیم دارای قیمت پر نوسانی است و ثابت نیست، و همچنین قیمت بالایی دارد، و اغلب به صورت متری به فروش می رسد و تنها در صورتی قیمت آن برای شما پایین تر محسوب می شود، که برای چند زمین چمن خریداری کنید.

اما خرید این گرانول ها به راحتی از سوی فروشگاه ها قابل خریداری است اما اغلب قیمت های بالایی دارند، پس اگر به دنبال خرید گرانول هایی با کیفیت بالا و قیمت کم هستید بهتر است سری به وب سایت های فروش این گرانول ها بزنید تا با ماشین های مخصوص برای شما فرستاده و در برابر آن نیز هزینه بسیار کمتری را پرداخت بکنید، و همچنین حمل و نقلی نداشته باشید و در نتیجه از خرید عمده و بهتر بهره مند شوید.

لاله کیانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوره بازاریابی داخلی و خارجی: لاله کیانی

راه های ارتباطی:

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ بیزینس: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: sarzaminegeranul@

email icon ایمیل: lalehkiani777@gmail.com

مجموعه گرانولا شما را به خرید بهترین انواع گرانول دعوت می‌نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید. در اولین فرصت بررسی می‌گردد ( پیگیری از طریق واتس اپ )

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *